Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2013 ÖNFOGLALKOZTATÁS

Vigyázz, így ne vállalkozz! Olvasd el és okulj belőle!

 

 
 

 


2013 ÖNFOGLALKOZTATÁS

Nem érvelünk az önfoglalkoztatás ellen, vagy mellett, ezt mindenki a szíve, illetve a lehetőségei szerint dönti el.

Az adott gazdasági helyzetben viszont általános, hogy alkalmazottként, a havi rendszeres, bár végtelenül alacsony jövedelem birtokában éreznénk biztonságban magunkat, ám hónapokig nem találunk ilyen munkahelyet.

A legrosszabb amit tehetünk, hogy várunk. Persze nem tétlenül, hanem ezrével küldözgetjük az éterbe az önéletrajzunkat, elmondjuk mindenkinek úton-útfélen, hogy milyen munkahelyet keresünk, vagy egyik internetes kereseti lehetőség után pánmikszerűen rohanunk a másikba és szívjuk magunkba a negatív tapasztalatokat, mint egy szivacs.

 

 RÓLUNK ÍRTÁK - a Szerencsés Találkozások kiadványban

 FELTÉTEL NÉLKÜLI ALAPJÖVEDELEM - GYIK 

 


 

Mi éri meg jobban - HONLAP vagy BLOG készítése?

Sokakat foglalkoztat ez a kérdés, és nem könnyű a választás…

Valójában sok a hasonlóság egy Blog és egy Honlap között, de most nézzük meg MIK a KÜLÖNBSÉGEK?

Ezeket megismerve ugyanis mindenki könnyebben el tudja dönteni, hogy melyik felel meg jobban a céljainak és az egyéniségének.

HONLAP: 

Szakértői tekintélyt sugároz. Olyan, mint amikor egy előadó előadást tart a hallgatóinak. Benyomás: Hiteles információ egy szakértőtől!

BLOG: 

Fórum a vélemények kifejezésére és ütköztetésére. Könnyű létrehozni (szövegszerkesztői ismeretek elegendők az elkészítéséhez), szinte bárki alkalmazhatja. Akárki közzéteheti a gondolatait, tapasztalatait, kételyeit és véleményét egy-egy témában.

Természetesen van lehetőség arra, hogy a szakértői véleményünket egy Blogban tegyük közzé. Ugyanígy lehet véleményt nyilvánítani egy Honlapon is.

Ha egy Blogban szeretnénk szakértői információkat közzé tenni, akkor keményen meg kell dolgoznunk azért, hogy leküzdjük az olvasóink benyomását arról, hogy ez csupán egy vélemény a sok közül.

 

Ha azt szeretnénk, hogy a Honlapunk ne legyen annyira unalmas, mint egy megközelíthetetlen tanár előadásának kézirata, akkor erőfeszítéseket kell tennünk egy olyan tartalom előállítására, ami megkönnyíti az érdeklődőinkkel való kapcsolatfelvételt.

A Honlap olyan, mint egy lexikon, amit az elejétől a közepén át a végéig át lehet tekinteni.

A Blog leginkább egy napilaphoz hasonlítható.

A Blognak van egy tartalomkezelő rendszere, ami lehetőséget ad kategorizálni a bejegyzéseket egy-egy téma szerint. Így megkönnyíti egy adott kérdéssel kapcsolatos információk kigyűjtését.

Mivel a Blog bejegyzéseken időpont megjelölés is van, ez hátrányt jelent, mert az emberek mindig csak az új cikkeket akarják elolvasni. Viszont, ha azt látják, hogy már 3-4 éve vezetjük a blogunkat, ez hitelessé tesz bennünket és így egy szakértő benyomását keltjük a látogatóinkban.

 

A Honlap egy adott témáról szól, és nincs kapcsolata az aktuális eseményekkel. Az ott közzétett információk akár már vagy holnapra, illetve akár a jövő évre is vonatkozhatnak. Tehát a Honlap nem időérzékeny!

 

A Blog majdnem naponta tartalmaz friss információkat és szorosan kapcsolódhat az aktuális eseményekhez. Ha a Blogunk az otthonról történő munkavégzésről szól, jó alkalmat ad a napi hírek lereagálására, és a tevékenységünk előnyeinek bemutatására. Viszont hátrányt jelent az, ha megváltozik a gazdasági helyzet, akkor ezek az információk – részben – értéküket vesztik.

 

Igazán fontos ismerni ezeket a JELLEMZŐKET, mielőtt nekifognánk a saját Honlapunk vagy Blogunk elkészítéséhez. Minden attól függ, hogy:

  • MI a célunk?
  • KIK képezik a célpiacunkat?
  • MILYENEK a munkamódszereink?

A Honlap olyan látogatókat vonz, akik egy adott témában szeretnének alaposan tájékozódni, és amikor azt megtalálják, még jobban elmélyülnek annak tanulmányozásában. Az az idő, amit a látogatók a honlapunkon eltöltenek, nagyon fontos szempont a Google találati sorrend besorolásánál.Minél több időt töltenek ott, annál jobb! Mivel a Honlap oldalai nincsenek dátumozva, az oda feltett tartalomnak, vagyis egy-egy oldalnak azonos az értéke.

 

A Blognál más a helyzet. Az odalátogatók elolvassák a legfrissebb bejegyzést és máris mennek tovább…

Az embereket csak a legfrissebb hírek érdeklik. Hasonlóan az újságolvasókhoz, akiket már nem érdekel egy-egy néhány héttel korábban írt cikk.

Tehát nem árt, ha tudatában vagyunk annak, miként viselkednek a Blogunk olvasói.

Ha az iparágunkkal kapcsolatos aktuális híreket és eseményeket akarjuk kihasználni a vállalkozásunk fejlesztése érdekében, akkor egy Blog jelentheti számunkra a megoldást. Viszont vállalnunk kell ebben az esetben azt, hogy hetente 3-4 alkalommal ha röviden is, de friss bejegyzést fogunk írni!

 

A Honlap esetében akár több hetes szünetet is megengedhetünk magunknak.

Időbe telik, amíg egy Honlap „beérik”. De ha már sikerült a keresőmotorokkal (Google, Yahoo, stb.) „észrevetetnünk”, onnantól kezdve azok már folyamatosan hozzák a látogatókat, függetlenül attól, hogy bővítjük-e a tartalmat.

 

A Blognál az újonnan elhelyezett tartalommal tudunk forgalmat előállítani. Erre figyelnek fel a keresőmotorok, és az olvasók is az RSS szolgáltatás révén azonnal értesítést kapnak.

Egy Honlap elkészítése időbe kerül. Egy Blogot gyorsan létre tud hozni az ember.

Sokan azért választják a Blogot, mert így gyorsan felkerülhetnek az internetre!

Ez valóban egy JÓ MEGOLDÁS abban az esetben, ha már tudjuk, hogy:

  • Kik alkotják a célpiacunkat?
  • Hogyan kell kulcsszó keresést folytatni?
  • Hogyan kell az internetre tartalmat előállítani?
  • Ha már van egy Értékesítő / Marketing Tölcsérünk.
  • Ha már rendelkezünk egy érdeklődőket vásárlókká átváltó rendszerrel.

Sok Blog tulajdonos csalódik, mert az oldalukra nem látogatnak el kellő számban az érdeklődők.

 

Az ideális megoldás „HÁZASÍTANI” a kettőt: Honlap + Blog

Ha már van egy Honlapunk – saját (pl. HU végű) honlapcímmel – amit a keresőmotorok már jegyeznek, akkor a kihelyezett tartalmunk odavonzza a célpiacunk résztvevőit, akik idővel hűséges látogatóinkká válnak. Abban az esetben, ha egy Blogunk van, a feltett tartalmunkra (bejegyzéseinkre) a keresőmotorok reagálnak és forgalmat generálnak, és az odalátogatók közül többen hűséges olvasóink maradnak a jövőben.

Megoldás: Helyezzük el a Honlapunkon a Blogunk címét, és a Blogunkon pedig a Honlapunk címét.

A keresőmotorok ebben az esetben két (2) külön címmel rendelkező eltérő tartalmat külön-külön sorolnak be a listájukon.Ekkor mindkét helyen folyamatosan tartalmat kell alkotnunk, hogy a látogatottságot fenntartsuk!

 

Jelenleg az egyik IDEÁLIS MEGOLDÁS a Word Press Honlap/Blog sablonalkalmazása! Itt ugyanis a Blog a Honlapunk aldoménjévé válik.  Ez óriási különbséget jelent a keresőmotorok számára és a Honlapunk látogatottsága szempontjából.

A keresőmotorok forgalomként veszik számításba a Blogunkon tett valamennyi bejegyzésthozzászólást és egy Honlapcímhez kötik valamennyit. Tehát a Blogunkon tett bejegyzéseinkkel a Honlapunk látogatottságát is növelni tudjuk!

 

Összefoglaló áttekintés:

HONLAP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .BLOG

Szakértő                                                                 Vélemény

„Könyv”                                                                  „Napló”

Téma alapú                                                             Idő alapú

Látogatók maradnak                                                Látogatók tovább mennek

Szünetelés esetén:                                                  Szünetelés esetén:
Növekszik a forgalom                                              Visszaesik a forgalom

Időigényes  

 

kulturaliskreativok.jpg
 

OLVASS TOVÁBB

 

15 tipp a biztonságos házi disznóvágáshoz - tartsd be és vásárolunk tőled! 

 

Alapjövedelem – aláírásgyűjtés már 27 országban

május 1 -3

Népi kezdeményezés indult!

Népi kezdeményezés indult az Európai Unióban a Feltételi Nélküli Alapjövedelem bevezetése érdekében.

A kezdeményezés részletei és aláírási lehetőség: itt.

 

Jelenleg már mind a 27 uniós tagországban folyik az aláírásgyűjtés.

Az aláírásgyüjtés helyzetéről itt tájékozódhat.

 

VÁLASZTÁSOK 2014 - LAKOSSÁGI SZEMMEL

 

 

 

Menüpontok

Cikkek

Vigyázz, így ne vállalkozz!

2013.01.16

 

Csődbe mentek Rubint Réka üzletével

2013-01-15 05:30:00
Magyarország ‒ Családokat tett tönkre anyagilag és lelkileg a Rubint Réka szépségszalon! A fitneszlady pár évvel ezelőtt álmot látott: saját nevével fémjelzett szépségszalon-hálózatot Magyarország nagyobb városaiban.
 
Teljes bejegyzés | Menüpont: 2013 ÖNFOGLALKOZTATÁS | Fényképek: Amerikai elnökök | Hozzászólások: 0

TUDOMÁNYOS FELFEDEZÉSEK NAPJAINKBAN

2012.09.15

 1. cikk - Feltalálták az abszolút fagyálló anyagot - a hír megjelent: MTI 2010.11.18.

  AZ INGYEN ENERGIA MINDENKIÉ - KESHE ALAPÍTVÁNY

 
Teljes bejegyzés | Menüpont: 2013 ÖNFOGLALKOZTATÁS | Fényképek: Tengerpartok, Vízesések | Hozzászólások: 0

BLOG - a vállalkozásod irányítóközpontja is lehet

2012.08.24

 
Teljes bejegyzés | Menüpont: 2013 ÖNFOGLALKOZTATÁS | Fényképek: Ökoklikk hétvége Galgahévíz | Hozzászólások: 0